خانما خوردن هویج پلو تواین ماه مضره ؟

۴ پاسخ

من از اول خوردم

ما ناهار داشتیم خوردم جات خالی 😅

نه چرا؟🫩

منکه از اول بارداری میخورم
اتفاقا امشب داشتیم

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی
مامان آیهان🧸 مامان آیهان🧸 ۲ ماهگی
مامان اهــ✨ــورا مامان اهــ✨ــورا ۸ ماهگی