خوردن چای زنجبیل تواین ماه ۳۷هفته مشکل داره؟

۷ پاسخ

زنجبیل ازاوایل بارداری ممنوعیت نداره

من از اوایل بارداری چون سر درد زیاد داشتم میخوردم

نه من خوردم

نه اصلا مشکل نداره

ن من اوایل بخاطر تهوع شدیدم مادرم زنجبیل دم میداد با نبات می‌خوردم

من سردیم میکرد یا حالت تهوع داشتم میخوردم

من کل بارداریم هرشب خوردم

سوال های مرتبط

مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان مامان غزل مامان مامان غزل هفته چهلم بارداری
مامان مامان غزل مامان مامان غزل هفته چهلم بارداری