۵ پاسخ

یعنی جنین داره تمرین میکنه ک نفس بکشه ولی چون باد نیست مایع آمنیوتیک میره تو ریه ش
دیافراگم منقبض میشه باعث سکسکه میشه

من امروز احساسش کردم نزدیک چنددقیقه یه جانبض مانند میزد

سکسکه چه شکلیه چطور میفهمی

اره عزیزم تمرین تنفسه

نشونه خوبیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری