۲ پاسخ

برای من ک نوشته تا کمتر از ۳۰ درجه میشه نگه داشت من توی دمای محیط میذارم
پدی لاکت یخچالیه

خو قبل ایک بش بدی ی ده مین بذارش بیرون

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا👶🏻💙 مامان هدیه خدا👶🏻💙 ۱۴ ماهگی
مامان دلین 🩷 مامان دلین 🩷 ۱۷ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی