۲ پاسخ

پسر من رفلاکس داشت هرچی شیرمیدادم یدور میاورد بالا اما ماشالا تپپپپل بودا ‌بعد از اینکه غذای کمکی شروع کردم رفلکسش خوب شد

نه خطر که نداره،همه بچه ها دارن ،ببرش دکتر بهش شربت دامیتیکون میده یه کم بهتر میشه،ولی کلا تا حدود ۴ماهگی همه بچه ها رفلاکس معده رو دارن

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۹ ماهگی
مامان سلنا کوچولو مامان سلنا کوچولو روزهای ابتدایی تولد