آزمایش قند دادین؟ چطور بود؟

۶ پاسخ

من فردا دارم حس میکنم حالم بد شه

من قند ناشتا و قند دو ساعته دادم ، شربت نداشتم

منم امروز دادم
پودری ک دادن خوشمزه بود
ولی چون کم خونم و گشنگی حالمو بد میکنه بعدش هم حالت تهوع گرفتم هم ضعف شدید چشام سیاهی میرفت کلا🫠

من تا ۳ ساعت واقعا حالم بد بود

راحت بود ازمایش من قند دوساعته بود ناشتا خون دادم گفت صبحانه بخور ۲ساعت بعد بیا باز خون بده
شربت نداد

من امروز دادم يكى از خوشمزه ترين چیزایی كه تاحالا خوردم
نميدونم چرا میگن بعضيا خيلى بده و حالمون بد شده... واقعا خوشمزه بود

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجو🩷🌷 مامان جوجو🩷🌷 هفته بیست‌وششم بارداری