خانم ها سونو‌رشد امسال دادین چ قیمت بود؟
ازمایش قند چی؟چ‌قیمت

۸ پاسخ

من شنبه ازمایش قند دادم ۷۵۰

من فردا قراره برم گفت ۱۱۵۰

سونو یک میلیون تامین.ازمایش ۷۰۰

یک ملیوون و پنصد

سنو ۱۴۰۰ازمایش ۶۵۰ازاد

آزمایش قند رایگانه عزیزم

سونو رشد ۵۰۰ شد با بیمه

من دیروز سونو رسد دادم ۱۴۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان کنجد خانوم🩷 مامان کنجد خانوم🩷 ۱ ماهگی
مامان مهرشاد 😍 مامان مهرشاد 😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته چهلم بارداری
مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد