۴ پاسخ

واسه من یبار ساعت شیش یبارم ده تقریبا هربار نیم ساعت

برامن دوساعت وصل بود

بزا منکه نیومده تا حالا

مال شوهرم ظهری امد رفت

سوال های مرتبط

مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم ۱ سالگی