تا جتد وقتگی باید بعد شیر اروغ بگیریم.

۶ پاسخ

تا زمانی غلت بزنه بعد بهتز میشه

فکر کنم تا چهارماهگی

میگن تا ۶ ماهگی بگیرید خوبه

تا آخر عمر

تا زمانی که خودش بتونه غلت بخوره

تا گردن بگیرن و غلت بزنن

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانا💗🧸 مامان جانا💗🧸 ۱۰ ماهگی
مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ مامان اهورا‌ ‍🩵 ‍ ۳ ماهگی
مامان دلیار و تودلی مامان دلیار و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان زنبور کوچولو 🐝 مامان زنبور کوچولو 🐝 ۸ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۸ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۱۰ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۸ ماهگی