ماه هفتم چه زود گذشتتتت

۱۵ پاسخ

عوضش هشت و نه نمیگذرن😂

والا شده قرنی تازشم تا ۲۹ هفته ۶ روز ادامه داره

خیلی نفهمیدم کی رسیدم به هفته آخر
البته من تموم ماه و هفته هام زود گذشت☹️

دقیقا چند هفته میریم تو ۸؟

من ماهی که شمارش نکردم واسم زود رفته اصلا دیگه روز شماری نمیکنم و خودمو سرگرم کارای دیگه میکنم

برای من که داره بد میگذره

ولی ماه پنجم نمیگذره

9آدمو پیر میکنه😶

نه نمیگذره این ماه های لعنتی، خیییلی دیر میره🙁

برای من ماه پنچ وشیش زودگذشت حالاهفت ببینم چطورمیگذرع

خداکنه برا منم زود بره🥹

ماه هشتم اصلاااا نمیگذره لعنتی

اره موافقم

عوضش، ۸ اصلا نمیگذره

ماه هشت اوایلش یکم‌دیر میره آخرش زود تموم میشه ولی مضخرف ترین ماه ۵ و ۶ هست

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی