۵ پاسخ

اگر درد شدیدی نداری، یکسری انقباضها و دردا ازین ببعد طبیعیه
ولی اگر شدیده حتما به دکترت بگو

به دکتر حتما بگید

لگد که فرق میکنه این تیر میکشه

ععع پس چیز خواستی نیست

منم اینجوری میشم گاهی ولی بنظرم طبیعیه.

سوال های مرتبط