به وقت ویار های شور و عجیب غریب من...

تصویر
۸ پاسخ

و منی که ویارم چیپس سرکه ای با دوغ ابعلی بود بعدشم معدم میترکید😅

من زیاد ابلیمو میخوردم

ویار تیپیکالم بدون بارداری😂😂😂😂😂

دلمون خواستتتتتتت

عی خدا فشارت نمیفته؟

اخ دهنم اب افتاد دلم میخاد 😋😋😋

نوش جونت ولی من اصلا چیپس و پفک نمی‌خورم .ولی لیمو ترش رو‌ میخورم 🥹😋

نوش جونت بخور ک صفا داره لیمو میپاچی رو پفک؟؟😄😄😄

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا روزهای ابتدایی تولد