۸ پاسخ

چقد بود نینی؟

من دکترم گفت ۳۴ هفته مینویسم برات😐😂

چرا دکتر من میگه زوده هنوز🤔🤔

انقد دلم میخاد این سونو رو من زود برم

منم واسه ۲۸ هفته نوشته چهارشنبه میرم

من 32 رفتم فکنم زود باشه الان رفتی
مگ اینکه دکتر برات دوباره بنویسه واسه 32 هفته

منم 28 هفته رفتم

خیلی زود رفتی که

سوال های مرتبط

مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیام🩵🤰🏼 مامان لیام🩵🤰🏼 هفته سی‌وششم بارداری