شکم من خیلی کوچولو نیست؟

تصویر
۱۸ پاسخ

خییلی کوچولوعه 🫣❤️

نه خوبه یهویی در میاد🥰

عزیزم منم همین بودم دقیقا از ماه هفت تازه شکمم درومده
الانم هرکی میبینتم میگه ۴ ماهه ای؟ میگم ۸ ماهم باور نمیکنن، ولی وزن بچه هم نرمال بوده رفتم سونو هیچ مشکلی نداشته، اصلا به حرف بقیه توجه نکن خیلی

شکم من در هفته ۱۹ اینطوریه

تصویر

نه مال منم انقدره

من ۱۸ هفته هستم از این بزرگتره قشنگ از رو لباس دیده میشه 🥹 البته بارداری دوممه
اولی این هفته ها یادم نمیاد چجوری بوده

یکی از همکارام اینجوری بود ماه اخر بود همه فکر میکردن چهار ماهست رفت واسه زایمان همه هنگ کردن😂 بچشم پسره

حتما از قبل شکم نداشتی من شکم داشتم الان اینه

تصویر

دقیقا مال منم هنوز کوچیکه

من دوست ندارم شکم در بیارم🫠

شکمت کپ شکم منه😍😂

خوبه نگران نی نی نباش 😍

برامن همین اندازه ترکم خورده

مثل شکم منه

خوبه عزیزم به مرور یزرگ میشه نگران نباش

واسه منم همینقدر همش میگم چرا انقد کوچیکه

نه منم ۲۰ هفته همینقدبودم

دخمل داری؟

سوال های مرتبط