خانما بتا ۱۰۰۰۰ خوبه؟

۶ پاسخ

بتا بعد از ی مدتی میاد پایین تو یه رنجی میمونه

من دو روز ۴۸۰ بود

من شیش روز بعداز تاخیر بتام 10000بود

چند روز تاخیر آزمایش دادی؟

بله خیلی خوبه

بله عالی

سوال های مرتبط

مامان نورا 🎀 مامان نورا 🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته سی‌ام بارداری