سلام دوستان بتا چند باشه خوبه؟

۲ پاسخ

بستگی داره روز چندم تاخیر باشه
چون هی باید تعدادش بیشتر بشه هرچی که میگذره

بالای ۲۵ باید باشه عزیزم ک بعدشم باید تکرار کنی

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیلاس جون 🍒 مامان گیلاس جون 🍒 هفته هجدهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ₖₐᵣₑₙ🧸 مامان ₖₐᵣₑₙ🧸 ۲ ماهگی
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وپنجم بارداری