دخترا انتی فقط سونو هست یا آزمایشم داره؟

۶ پاسخ

اول سونو میدی بعد همون روز جواب سونو رو برمیداری میری آزمایشگاه آزمایش میدی

دوتاش

بعد از سونو با جواب سونو باید بری آزمایشگاه آزمایش بدی عزیزم

سنو بعد با جواب سنو میری ازمایش خون

آزمایشم داره

دوتاش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته سی‌ام بارداری
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری