خانوما فرنی رو چجوری درست میکنید

۴ پاسخ

ارد برنج
با شیر و شکر بریز تا غلیظ بشه من توش پودر بادومم میریزم

با این مدل بالا که فرستادم درست کن خیلی خوشمزه و عالی
آرد برنج یا آرد گندم و آرد نشاسته ذرت و شکر با هم قاطی کن بعد یواش یواش شیر اضافه کن و هم بزن بعد بزار روی شعله هم گاز و مدام هم بزن از آخرم گلاب یکم زعفرون اضافه کن و نوش جان کن

با این مدل

تصویر

اردو شیر میزارم با شکر هم‌میزنم یکسره میشه فرنی اخرشم ی ذره کره میریزم توش با دارچین روش

سوال های مرتبط

مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان حلما و نیکا مامان حلما و نیکا روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها جون مامان طاها جون روزهای ابتدایی تولد