بچه چرا خودشو سفت میکنههه

۵ پاسخ

عزیزم طبیعیه...من الآنم روزی چندبار تجربه میکنم...میخواد جابجا شه کش و قوس میاد...یکم ماساژ بده با دستت نوازش کن شکمتو اوکی میشه...گاهی اوقات از حالت بدن شما ایجاد میشه...پوزیشنتو تغییر بده..اگه دراز کشیدی پاشو چند قدم بزن...نشستی سفت شد دراز بکش یا قدم بزن...کلا عادیه..مخصوصا الان بیشتر حس می‌کنی چون نزدیکای زایمان میشی و فضاش کمتر شده توی شکم

سردشه شکمتو گرم کن

منم سفت میکنه نمیدونم انقباضه یا ن تشخیص نمیدممممم

سردت نیست؟

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان هیلدا♥️ مامان هیلدا♥️ ۳ ماهگی
مامان هیلدا♥️ مامان هیلدا♥️ ۳ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۳ ماهگی
مامان 🌸لنا🌸 مامان 🌸لنا🌸 ۱ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان مملی🐣 مامان مملی🐣 روزهای ابتدایی تولد