خانوما چجوری آب قلم بگیرم؟

۲ پاسخ

۵ساعت بذار بپزه یک ساعت آخر بهش یک لیوان آبغوره یا سرکه اضافه کن ک کامل عصارش دربیاد بعد از استخوان جدا کن محتویات را با آسیاب یا غذاساز بزن بعد با آبش قاطی کن و بسته بندی کن😋

قلم و باید بگیری بزاری بپزه آبشو جدا کنی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۷ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی