۸ پاسخ

سلام خوب هستی همشهری پسرت چطوره شما کدوم طرف خوی هستین

وایی تو رو خدا برای من بریز تو پلاستیک بفرست بیاد خیلی دلم می خواد

وای خدا

واااای عجب هوایی 😍🤤
جوون میده بری بیرون...😍

به به اونجا بهتره.. تبریز ذوب شدن الان تقریبا دیگه همه جا☹️

اخ خداااااا به به

😍😍😍😍😍

وای خیلی حس خوبیههه

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان خانوم خانوما مامان خانوم خانوما ۱۶ ماهگی
مامان رادمهـــــــر🧸 مامان رادمهـــــــر🧸 ۱ سالگی
مامان کیان و نیلا مامان کیان و نیلا ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی