۸ پاسخ

خیلیم خوبه

بخور گلم خوبه برات

بخور عزیزم اتفاقا سز کردی خون ازت زیاد رفته خوبه برات ،،،عزیز بیمت چی بوده ک پول بیمارستان ۶۰تومن شده

فکر نکنم ولی برا بز یا بزغاله جیگرش سردیه

من هرچی سوال کردم کسی جواب نداد خانما بکین چیپسم نفخ داره یانه

مامان کارن خوبی خواهر ؟ زردی نی نی بهتره نسبت بدیروز ؟

یه بره گشتن برا منو بچه جیگرشو ۲روز کباب کردن برام همشو خودم خوردم .تازه جون گرفتم واقعا

فک کنم نخوری بهتره جیگر سنگینه

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۶ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی
مامان سارا مامان سارا ۸ ماهگی
مامان محمدمهدی آریا مامان محمدمهدی آریا ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۴ ماهگی
مامان آیلا💗 مامان آیلا💗 ۱۳ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان پناه😍 مامان پناه😍 ۱۰ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان روژان محمد سهیل مامان روژان محمد سهیل ۹ ماهگی