۱۴ پاسخ

آنومالی خوب بود؟ نینی چی بود؟

انشاالله بسلامتی عزیزم

عزیزم انشالله به سلامتی بغل میگیریش🥰🥰

انشالله که بسلامتی بغلش بگیریییی بیشتر ذوق کنی😍😘🩵

ای جانم ب سلامتی برا منم دعا کن😍🥺

خشبحالتتتتت من ۶روزز مونده😭

عی جانم خیلی حس خوبیه 😍🥲
من ۱۸ هفته ک رفتم دیگ سونو نرفتم سونو بعدیم ۳۲ هفتس یعنی میشه دو ماه😶😶😶خیلی سخته 🥲تا دوماه صبر کنی ک دوباره بری سونو🥲

منم فردا میرم 🥰

فردا جنسیتشو میفهمی؟🥹😍

خوش به حالت

منم فردا انومالی دارم🥹

منم فردا میرم آنومالی

ولی واس من دکتر۲هفته زودتر نوشته

منمممم🥹😍

سوال های مرتبط

مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری