خانوما بنظر شما nt من بالاس؟

تصویر
۸ پاسخ

نه خوبه عزیزم

عالیه دیگه نرمال عددش

نه خوبه

نه خوبه

ن گلم نرماله ولی اگر ازامابش چیزی نوشته حتما برو ب حرف این اون نکن یه عمر خدانکرده هم اون بدبخت کنی هم خودت من ۲بود انتی رفتم ازامبش خون خداروشکر مشکلی نداشت ایشاللع شمایم مشگل ندارع

نرماله عزیزم

ن عزیزم خیلیم خوبه

نه،تو محدوده نرماله

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۶ ماهگی
مامان 🙈🙈🙈 مامان 🙈🙈🙈 هفته بیست‌وسوم بارداری