ماماما علائم رفلاکس چیه

۲ پاسخ

ب خودشون میپیچن دل درد و شیر میخورن ع دماغ و دهن بالا میارن خابشونم. سبک میشه مخصوصا شبا خاب ندارن پسر م ایجو بود بردمش دکتر رفلاکس شدید داشت

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی
مامان مرصاد ♥️😘 مامان مرصاد ♥️😘 ۹ ماهگی
مامان Sepehr مامان Sepehr ۹ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان نفسام وسهیل مامان نفسام وسهیل ۳ ماهگی