۴ پاسخ

دارو هم میدن؟

خودشو میپیچونه هی موقع خواب پشتشو قوص میده بد عاروق میزنه سخت عاروق میزنه بیقراره موقع شیر خوردن حتی شیر کمم میخوره یا خوده شیر یا پنیر بالامیاره موقع خواب حس خپاب خوره میده همش انگار بینیش کیپه صدا خس خسم میده اینارو کمتر یا خیلی خفیف ار داشته باشه ریفلاکس پنهان داره اگم ک جهشی بالا بیاره ینی بیماری ریفلاکس داره نیاز ب دارو داره

دائم شیر برمیگردونه،هی مزه مزه میکنه ،تف تف میکنه ،بی قراره

بدشیر میخوره.استفراغ جهشی داده..شیر بالا میاره..ممکنه پنهانم باشه و شیر و بالا نیاره اما دل درد بشه فقط

سوال های مرتبط

مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۷ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی