علائم رفلاکس چجوریه

۳ پاسخ

خس خس گلو و استفراغ و بالا آوردن

علائم رفلاکس
جهشی بالا میاره
و حجمشم خیلی بالاست
رفلاکس پنهان
خس خس سینه
رفت برگشتی مایعات تو گلو بچه
آبریزش آب دهان
حالا جویدن بگیره دهم بچه انگار که داره آدامس می جوه

دختر من بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱۷ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی
مامان هلن 💖 مامان هلن 💖 ۱۱ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان خِش و پِش🫀🖇️ مامان خِش و پِش🫀🖇️ ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۸ ماهگی
مامان donia مامان donia ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی