رفلاکس چجوریه؟ توروخودا بگید

۴ پاسخ

انگار داره آدامس می جوه

خس خس گلو داره،

خیلی سخته...استفراغ جهشی داره، گاهی از دماغش هم میاد. سرفه زیاد میکنه. بد خوابه. توی بغل و روی شکم راحت تر میخوابه. از خواب با گریه بیدار میشه...گاهی وزن گیریش کمه

درست شیر نمیخوره
بعد شیر بیقرار میشه
خواب خوبی نداره
بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۷ ماهگی