پرتابی بالا بیاره با شدت
اب دهنش بره
دست زیاد دهنش کنه
دختر من تو بیداری شیر نمیخوره. آب دهنش میاد .دست هاشو میخوره. انگار یک چیزی تو دهنش می جوی .بینی اش کیپ میشه. سرفه داره گاهی
بله دیگه هر چقدر هم بگی بچه اذیت هست ولی دارو اثری نداره فک کنم فقط تشدید نمیشه
اول ببر سونو معده ببین واقعا رفلاکس داره یا نه شاید خفیف باش یا شدید ولی چون ۳ماهش تموم کرده شاید لثه هاش درد میکن اگر از اول تولد تا الان همش شیر بالا اورده باش اون موقع شاید نخاد شیر بخوره اینجوری بوده؟!
بالا آوردن شدید اینا رو میگن رفلاکس
آره دختر من وقتی زیر سینه هست معده ش میسوزه گریه میکنه شیر نمیخوره سرش رو به عقب می کشه.زیاد بالا میاره، و پرتابی.
لطفا جواب بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.