۷ پاسخ

تا شیش ماهگی فقط فرنی و حریره بادام بده یه هفته اخر شیش ماهگی شروع کن پوره بده
به حرف هیچ کسی هم گوش نکن بچه ات از همه چیز مهم تر
معده بچه ات رو با غذاهای سنگین که مد کردن بهم نریز اصلا

ببیگ روشا فرق داره یسریا تایید میکنن یسریا میگن اشتباه من شخصا نطر دکتر خودم و ارجعیت قرار میدم شیر خودت و اخر دفعه اصافه کن چون نباید جرارت ببینه

دكتر منم كه بهترين دكتره گفت اول با فرنى شروع كن بعد حريره بعد پوره
فعلا نميشه شير داد بهتره با آب درست كنى اگه خواستي بعد كه پخت چندتا قطره از شيرخودت اضافه كن ولى نيازى هم نيست
البته اوايلش آرد برنج ميخورن يبوست ميگيرن گفت يه نصف قاشق روغن زيتون بزنم بعد كه درست شد

هرچیزی قدیمی بهتره اینا رو جدیدا مد کردن

یه قاشق مربا خوری آردبرنج رو با نصف استکان آب جوشیده بزار رو گاز هم بزن تا به غلظت که رسید خاموش کن،اگر سفت بود با شیرخودت یا شیرخشک رقیق کن

سلام منم همینو شنیدم
ولی امروز دخترمو بردم دکتر توی برنانه غذاییش اولش فرنی و حریره بادومه
من فرنی بلد نیستم پودر آماده فرنی رو گرفتم

والا همچی مثل قدیم باشه بهتره،منم با فرنی و حریره شروع کردم

سوال های مرتبط