برای عکاسی بارداری بنظرتون‌خوبه؟

تصویر
۱۵ پاسخ

نه انگار لباس خواب هست

اتلیه ها خودشون لباسهای خیلی قشنگی دارن

نه لباس بلند بهترع

لباس حریربلند خوبه یا هم اسپرت تیشرت و شلوار لی که زیپو هم باز میزارن

قشنگه ها
ولی نه برا عکس بارداری یکم معمولیه

سلیقه من نیست

قشنگه ولی کوتاهه
حداقل زیرزانو باشه قدش بهتر میشه

اره قشنگه عزیزم

به نظرم بلند خوشکلتر میشه

نه. این تو تن خانم باردار اونقدر میاد بالا که رونت رو هم نمیپوشونه! اصلا شیک نمیشه

پیراهن های بارداری اتلیه ها خیلی قشنگتره

خود اتلیه ها لباس دارن الکی نخر

آره. ساده و قشنگه

نپسندیدم

آره قشنگ شکمتو نشون میده

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری