خانوما برای مینی واش پودر صابون بگیریم؟

۹ پاسخ

من مایع لباسشویی کودک گرفتم ، فیروز

من مایع گرفتم

هم پودر میشه هم مایع فرقی نداره

من مایع لباس فیروز گرفتم

پودر صابون حل نمیشه
من گرفتم دیدم حل نمیشه لباس نشستم باهاش ،ریختم دور ،مایع فیروز گرفتم

پودر صابون هم خیلی خوبه و برای لکه های سخته. زردی های شیر روی لباس رو خوب پاک میکنه.

من مایع گرفتم صابون برای لباس های چرکه

من مایع استفاده کردم مایع کودک پرسیل

من مایع گرفتم

سوال های مرتبط

مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری