۱۱ پاسخ

به نظر من با دستت لباسای بچتو بشوری بهتره . من حس میکنم تمیز نمی‌کنه

برای لباس های بچه عالی از این لحاظ میگم که لباس های بچه حجمش کمه و هی باید شسته بشه تو ماشین بزرگ بندازی باید ضدعفونی کنی ۴۵دقیقه ماشین با بتادین ولی اینا راحتی مختص لباسای خودشه

هرکی خریده اصلا استفاده نکرده منم نمیخرم چون با دست شستن راحت تره زودترم میشه
باید بزاری چنتا لباس کثیف شه بعد بشوری یدونه دوتارو ک نمیشه بندازی تو این خودت با دست میشوری

من همینو ۷۶۰۰خریدم 🥺
اونم یک ماه پیش

اره کافیه

چرا اضافه خرج میکنین تو این وضیعت

نگیر عزیزم اصلا کاربردی نیست چون دستی تخلیه میشه نه بعدا وقتشو میکنی نه حوصلشو

اگه اتوماتیک میتونی هزینه کنی خیلی بهتره

من که میندازم ماشین لباسشویی
دوتا بچه دارم تاحالا هم هیچی نشده
اینکارو میکنین بچه پوستش به شدت حساس میشه

من گرفتم 4800 هنوز استفاده نکردم

چند کیلویی

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان راینا🩷 مامان راینا🩷 ۷ ماهگی