خانما ویا. و حالت تهوع از چ ماهی شروع میشه؟

۷ پاسخ

از هفته شش یا هفت شروع میشه تقریبا تا ۱۳۱۴اینا شایدم بیشتر

مال من از ۵ هفته شروع شد هنوزم دارم 🥴😭
ولی بچه اولم فک کنم تازه ۳ماهگی شروع شد

برا من از ۶ هفته

واسه من از هفته 6 شروع شد

برامن از 9 هفته کم کم شروع شد

من از امروز شروع شده

از بعد تشکیل شدن قلب

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو هفته دوازدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد