مراقبت های بعد تشکیل قلب جنین چیست؟

۲ پاسخ

مثل سوال امتحانی پرسیدی😁
مراقبت خاصی نداره سنگینی بلند نکن خودتو خسته نکن دارو هاتم سروقت بخور

مراقبت هایی که قبلا داشتی بعد از اینم داشته باش‌ چیزای مقوی بخور .گرمیانه زیاو نخور .خرما انار و میوه های دیگه هم تو برنامه غذایت بزار .آب هویج و اناناس نخور .زیاد پله نرو

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ ماهگی
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان ssss مامان ssss هفته بیست‌وپنجم بارداری