مامانا تو هفته من درد یهویی پهلو طبیعی هست؟

۳ پاسخ

دیروز دردهای پهلو و دردهای کمر شدید داشتم دکتر گفت دردهای انقباضی هست و باید استراحت کنم شماهم همینکار و بکن .توالت فرنگی .سرپا ایستادن برای شستن ظرف .پله ورابطه و .... رعایت کن

منم یهو پهلو درد میگیرم دوسه روزه خودشم خوب میشه فک کنم طبیعیه

هرروز یه در جدیدی هست تازایمان طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد نهرو مامان محمد نهرو روزهای ابتدایی تولد