دختراااا
اسم ایل آنا خوشگله ب نظرتون 🥹؟؟

۱۰ پاسخ

اصلا خوب تیست مادر ایل!!! تحت الفظی هم ایلان ( مار). خدایی منظورم شما نیستند ولی چرا اینقدر اصرار دارین اسم جدید باشه و کسی تا خالا به گپشش نخورده باشه. این باعث میشه اسم ها روز به روز عجیب تر بشن. اسمای قدینی چقدر با معنی و شیک بودن! نیلوفر، سپیده، یاسمن، حنا و … ولی اللن هیج می اینا رو نمیزاره و اصرار داره اسم جدید باشه

خیلی سخته مخصوصا که ترک زبان ها درست صداش نمیکنن اسم رو

گفتنی ایلانا میگن بعد ایلان اولش معنی مار میده

ن والا

ایل اولش اصلا ولی انا قشنگه

نظر خودتون مهمه ولی اسم سختیه

ایل آنا خونده میشه یا ایلانا؟

اول اینکه کاملا سلیقه خودتونه اگه صددرصد دوسش داری پس بزارش بنظر منم قشنگه فقط ممکنه خیلی ها بد تلفظش کنن

معنیش چی؟من بار اوله میشنوم

ایل نه آنا قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰 مامان نی نی🤰 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان 🥰🌱آرسام مامان 🥰🌱آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کچولو مامان جوجه کچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کارن🩵 مامان کارن🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلیام مامان تو دلیام هفته بیستم بارداری