فشارم ۱۳ رو ۷
برم زایشگاه؟؟؟

۶ پاسخ

یکم تلاش کن ببین پایین نمیاد نیومد رفت بالا بعد برو

من دو بار رفتم شانسی فشارم13/9بوده گفتن خوبه و برگشتم

۱۳خوبه

همیشه فشارتون چند بوده؟بازم برید ب نظرن

۱۴ و بالای۱۴ خطرناکه

اره بنظرم بالاس

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین مامان 🌙لین ۹ ماهگی