تازه انتی دادم ببین همه چی خوبه مشکلی نیست

تصویر
۶ پاسخ

سونوانتی اینجا۴۵۰۰تومنه
یه سونوهم ۱۵۰۰

چقد خانم تو مرداد ماه زایمان میکنن😍😍

همه چی خوبه عزیزم نی نیتم دختره

منم پیش شماعی رفتم خیلی خوب بود

من که الان دادام 1میلیون 50تومان

هزینه سونو چقدبود

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیستم بارداری
مامان آوین مامان آوین ۴ ماهگی
مامان ملورین/سیاوش🐣 مامان ملورین/سیاوش🐣 هفته سی‌ویکم بارداری