چطوری به گهواره ثابت کنم 4روز زاییدم 😂😂😂😂

۱۳ پاسخ

😂😂😂😂😂

اون پایین نوشته بارنگ آبی

🤣🤣🤣وای برو اونجای ک هفتتو میزنه نوشته بچم ب دنیا اومد اونو بزن

عزیزم ۳۶ هفته زایمان کردی بچت دستگاه رفت؟

🤣🤣🤣🤣🤣

سند(شناسنامه)نشونش بده😂🤲

ایا کودک شما به دنیا امده اونو بزن

تصویر

🤣🤣🤣🤣🤣

پایین نوشته ایا فرزند شما به دنیا امده اونو بزن

😅😅😅

چطور زاییدی چند هفته ایی

خب برو ویرایش اطلاعات بزن

😂😂😂🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۵ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان 🍯آرن🐻 مامان 🍯آرن🐻 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی