۲ پاسخ

اولشع بعد یسره میشع

طبیعی تر از اینا چیز دیگ ای نیس
منم تهوع ندارم ولی بدنم ب بوهای دیگ خیلی بد واکنش نشون میده

سوال های مرتبط