۹ پاسخ

آخی باهم هستیم عزیزم 😍

چه باحال منم امشب ۱۲ شب میرم تو ماه نهم گوش شیطون کر🧿🥹

دقیقا باهمیم😅 و همین مدل لباسو نی نی منم داره😂😍

بسلامتی تنش کنی

به سلامتی دنیا بیاد بغلش کنی 🥹❤️

به سلامتی عزیزم

😍انشالله بسلامتی این ماهم میگذرونی نینیتوبغل میگیری

آخیی😍

به سلامتی ایشالله گلم😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۱ ماهگی