انجیر خشک نفاخه؟بزارم‌تو ساک‌بیمارستانم یا نه؟

۶ پاسخ

من هنوز لباس هاشو نشستم😫 همه کارام مونده . خونه تکونیم تموم نشده .خرید هام یکم مونده .خرید مواد غذایی و پر کردن یخچال مونده میخوام مربا به درست کنم .ارایشگاه برم 😫 ساکش رو ببندم

انجیر عالیه برایبوست
بزار

نهههه

نه.

خیس کن بزار برای اینکه یبوست هم نگیری

نه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۱۰ ماهگی