۱۰ پاسخ

منم دخترمو میذارم افرا در اینده🫠

آوا خیلی تکراری شده ولی قشنگه

عزیزم سلیقه ایه اسم هرچی دلته بزار افرا هم خیلی قشنگه

اره قشنگه

خیلی قشنگه

منم نمیدونم چی بزارم از اسمای جدیدم هنوز ب دلم نمیشینه

مذهبی میخای یا غیر مذهبی؟
اگر مذهبی بخای و جدید. مثلا رومیصا مرسا و...
اگر غیرمذهبی بخای مثلا آتریسا و ...

اره قشنگ و متفاوت. همش داریم اسم تکراری میشنویم

من خودم اسم ملورا و اِلارا رو خیلی دوست دارم

به نظرم اسم قشنگ تر میتونید پیدا کنید

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۶ ماهگی