جنسیتو میشه بگید
فقط چجور تشخیص میدین

تصویر
۴ پاسخ

من ان تی بهم گفت ۸۰ درصد دختر ولی هنوز شک دارم

ازینجا ک مشخص نیست عزیزم تو اینجا هم خانوما براساس حدس و گمان میگن،تازه سونو ان تی هم بازم جنسیتو احتمال میده و اشتباه توش هست تا زمانی ک سونو انومالی نرفتی همش احتمال و حدسه.🙂

وقتی دکتر نتونسته براتون تشخیص بده اخه ما میتونیم تشخیص بدیم؟

من 15 هفتگی رفتم دکتر گفت دختر ان تی گفت دختر گهواره گفت دختر امروز رفتم انومالی پسر شد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان انتظار مامان انتظار هفته شانزدهم بارداری
مامان اسماعیل مامان اسماعیل ۸ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته بیستم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم❤️ مامان تو دلیم❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیر
 ارسلان مامان امیر ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد