۳ پاسخ

هرچی میگیری چک کن دمارو به سانتی گراد بگیره
من گرفتم دماشو به فارنهایت نشون میده

همون قلمی کارت راه میندازه

تب سنج دیجتالی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان ماه تابان مامان ماه تابان ۲ ماهگی
مامان 𝔸𝕞𝕚𝕣🤰🤍 مامان 𝔸𝕞𝕚𝕣🤰🤍 ۱۱ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی