سلام .خانما شماهم‌کمردرد پهلو درد دارین؟؟

۶ پاسخ

فقط یکم وارژن درد دارم

چرا من هیچی ندارم نکنه زایمان نکنم😶

ارررره😭

منم دارم 😭

کمر درد دارم عزیزم ولی پهلو درد احتمال زیاد بچت سرما خورده گرم نگه دار خوب میشی

من کمر درد خیلی دارم

سوال های مرتبط

مامان bibi مامان bibi ۱۰ ماهگی
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی