خانما من تخمه زیاد میخورم بنظرتون خوبه یابد😂😂😂

۵ پاسخ

شور بودنش بده اگه فشار خون داری

خوب نیس زیاد

فشار رو بالا میبره
روزی یه مشت کافیه

منم زیاد میخورم خدا روشکر جوش نمیزنم مثل قبل

خب شوره میگن کمتر بخوری فشارخون نگیری

سوال های مرتبط

نرگس نرگس قصد بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته چهلم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین روزهای ابتدایی تولد