سلام میشه بگین هماتوم چیه خوبه یابد؟؟؟

۴ پاسخ

منم برا پسرم تو هفته ششم داشتم رفتم ان تی رفع شده بود

دیدی بدنت کبود میشه تجمع خونه دیگه
حالا فکرکن بین دیواره رحم و جفت تجمع خون باشه
نیازبه استراحت و شیاف داره

ی لخته خون اطراف کیسه حاملگیه بش میگن هماتوم خیلی شایعه تو بارداری خیلیا دارنش با شیاف و استراحت نسبی رفع میشه اگ خونریزی نداری خیلی نگران نباش با رعایت کردن رفع میشه

شبیه به کیست خونیه
نسبتا بد و هفته های اول نباید به خودت فشار بیاری و استراحت مطلق

سوال های مرتبط

نرگس نرگس قصد بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آمین مامان آمین ۵ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هفدهم بارداری