منم برا پسرم تو هفته ششم داشتم رفتم ان تی رفع شده بود
دیدی بدنت کبود میشه تجمع خونه دیگه
حالا فکرکن بین دیواره رحم و جفت تجمع خون باشه
نیازبه استراحت و شیاف داره
ی لخته خون اطراف کیسه حاملگیه بش میگن هماتوم خیلی شایعه تو بارداری خیلیا دارنش با شیاف و استراحت نسبی رفع میشه اگ خونریزی نداری خیلی نگران نباش با رعایت کردن رفع میشه
شبیه به کیست خونیه
نسبتا بد و هفته های اول نباید به خودت فشار بیاری و استراحت مطلق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.