سلام عزیزم خوبی میگم خوردن طالبی دردوماه اول خوبه یابد

۲ پاسخ

هرچیزی به اندازه اش خوبه عزیزم

مراقب باش مثل من قندت نره بالا .اینا خیلی قند دارن که بره بالا مکافاته.

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته بیستم بارداری
نرگس نرگس قصد بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حسین هاناو🐣 مامان حسین هاناو🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری